خانه / بطری شیشه ای / فروش بطری های شیشه ای با طرح های صادراتی برای بازارهای جهانی

فروش بطری های شیشه ای با طرح های صادراتی برای بازارهای جهانی

میزان مصرف بطری های شیشه ای صادراتی، در کشورهای اروپایی و آسیایی از اقبال خوبی برخوردار است.زیرا بطری های شیشه ای، هیچگونه واکنش شیمیایی با محتویات داخل خود نداشته و به دلیل زیبایی و درخشندگی که بطری های شیشه ای دارند.باعث جذب بهتر مخاطبان می شود و همچنین بطری شیشه ای موجب انعکاس نور مستقیم خورشید میگردد و موجب میگردد تا اشعه های خورشید موجب فاسد شدن نوشیدنی داخل شیشه نگردد .دلیل دیگر استفاده از بطری شیشه ای، به خاطر بحث صادرات است زیرا خیلی از شرکت های تولید کننده نوشیدنی علاوه بر تولیدات داخلی خیلی از ظرفیت تولیدی محصولات خودرا برای صادرات به سایر بازارهای جهانی اختصاصمیدهند و چون محصولات صادراتی مدت زیادی را درداخل خودروهای حمل زمینی و کشتی های باری می مانند؛ باید بسته بندی طوری باشد تا در اثر حمل و نقل دچار شکست و خرابی نگردد .کشورهای اروپایی و آسیایی بهای زیادی برای سلامت شهروندان کشور خود قائل هستند و بسته بندی محصولات باید به گونه ای باشد که مشکلی در کیفیت محصول صادراتی ایجاد نشود.درسال ۲۰۱۶ تقاضا مصرفی بطری های شیشه ای در بازارهای اروپایی و آمریکایی در حدود ۳۰۳ میلیون دلار بوده و پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ به میزان ۳% بر فروش بطری های شیشه ای در جهان افزوده شود.

 

بیشترین صادرات بطری های شیشه ای مربوط به کدام کشورها می باشد.

در میان کشورهایی که خود بزرگترین تولید کننده بطری های شیشه ای، هستند  و سالانه حجم بالایی از تولیدات خود را به سایر کشورها صادرات دارند؛ اما در نقطه مقابل هم واردات بالایی ازسایر کشورها دارند؛ و دلیل آن هم هزینه بالای تولید انرژی،دستمزدبالای کارگران،منابع محدود معدنی و مواد اولیه می باشد. و به خاطر همین موارد بیشتر کشورها ترجیح می دهند تا وارد کننده باشند زیرا قیمت تمام شده محصول وارداتی درجهت تصاحب بازارهای صادراتی به صورت کاملارقابتی عرضه می شود و برای کشورهای هدف واردات بیشتر از صادرات صرفه اقتصادی دارد.

۱-آمریکا ۱۶%
۲-فرانسه ۱۲%
۳-اسپانیا ۵٫۹%
۴-ایتالیا ۴٫۸%
۵-بلژیک ۴٫۶%
۶- آلمان ۴٫۲%
۷-انگلستان ۲٫۷%
۸- نیوزلند ۲٫۳%
۹- ویتنام ۲٫۰ %
۱۰-روسیه ۰/۱۹ % 

بطری شیشه ای صادراتی

صادرات بطری شیشه ای

 

حجم خرید برای بطری های شیشه ای جهت صادرات چه میزان است.

در ایران کارخانه های تولید کننده بطری های شیشه ای، علاوه بر تامین بازارهای داخلی مازاد تولید خود را برای بازارهای صادراتی اختصاص می دهند.کارخانه های تولید کننده بطری های شیشه ای، امروزه به دلیل شناخت دقیق از بازارهای هدف بطری های سبک و سنگین متناسب با خواست مشتریان خارجی تولید می نمایند.ولی با این تفاسیر هنوز پتانسیل های صادراتی این محصول ناشناخته مانده و فعالین و بازرگانان صادر کننده باید به این امر توجه داشته باشند ؛و برای بازاریابی بطری های صادراتی کشورهای هدف را تحلیل نمایند.زیرا تجار و بازرگانان خارجی بامحصولات تولیدی کارخانه های ایران آشنایی کافی ندارند  و باید محصولات این شرکت ها در بازارهای جهانی به خوبی شناخته شود خیلی از خریداران باید در نظر داشته باشند حجم خرید بطری های شیشه ای صادراتی برای سفارشات محدود عددی بین ۵۰۰ هزار عدد و برای سفارشات بالا از ۱ میلیون عدد بطری به بالا باشد.

قیمت خرید بطری های شیشه ای برای صادرات به چه عواملی بستگی دارد.

اولین فاکتور برای سفارش بطری های شیشه ای، حجم سفارش می باشد در خیلی از مواقع مشتریان یک طرح خاص در نظر داشته و به کارخانه ارائه می دهند که اگر قالب ساخت طرح در دسترس باشد که مشتریان نیازی به سفارش قالب بطری ندارند ولی درمواقعی پیش می آید که طرح بطری ها جزو طرح های اختصاصی می باشد و خریداران باید در ابتدا پس از ارائه طرح به کارخانه ها قالب بطری طراحی شده و ساخته می شودپس از ساخت قالب مورد نظر در اختیار تولیدکنندگان بطری های شیشه ای، قرار میگیرد و چنانچه خط تولید کارخانه ها برای تامین درخواست بازارهای داخلی اشغال نباشد محصول در مدار تولید کارخانه های تولید کننده بطری های شیشه ای، قرار میگیرد قیمت خرید بطری های شیشه ای صادراتی، نیزبراساس عوامل فوق تعیین میگردد و چنانچه طرح بطری ها اختصاصی باشد بایددرابتدا هزینه تولید قالب محاسبه و سپس هزینه نهایی تولید بطری با احتساب هزینه قالب بر تعداد کل بطری ها تقسیم شده و بر قیمت تمام شده افزوده میگردد.

 

تصاویری از بطری های شیشه ای صادراتی:

بطری های شیشه ای

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هانیه صباغی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09151860945
پست الکترونیکی: h.sabaghi11@gmail.com